9.06.2015

Childhood / Natka




Hey wszystkim dzisiaj post będzie o moim dzieciństwie zainspirowała mnie do tego posta Agata, która jest moją ulubioną blogerką.

Przenieśmy się do dzieciństwa Natki haha ostatnio oglądałam swój album ze zdjęciami, mam tam zdjęcia z mamą,babcią,dziadkiem,ciocią,wujem i z innymi osobami.Oraz ma podpisane te zdjęcia gdzie i kiedy były robione.

Jaka byłam?

Według moich bliskich mogą powiedzieć, że byłam nieśmiałą dziewczynką, która płakała byle z jakiego powodu.Mam nawet gdzieś nagrane te wszystkie filmy.Byłam wesoła i zawsze roześmiana.Dużo spałam i to bardzo :). Byłam pogodnym i mądrym dzieckiem.Moja babcia mówi, że miałam charakterek haha, byłam uparta oraz umiałam postawić na swoim.

W co lubiłam się bawić i robić?

Bardzo ale to bardzo lubiłam układać puzzle każdego rodzaju,czytać książki i gazetki jak Odlotowe Agentki,Witch i wiele innych,kolorować i malować oraz od dziecka śpiewać różne piosenki, które znałam z przedszkola i wiele innych.

Co oglądałam zazwyczaj?

Oglądałam bajki jak Bolek i Lolek,Reksio,Krecik i wiele innych.Oraz oglądałam różne seriale dla dzieci i młodzieży jak Hannah Montana,Czarodzieje z Waverly Place,Nie ma to jak hotel,Budzik,Domisie i wiele innych.






To by było na tyle :). Następny post będzie o Międzyzdrojach.

Natka :*





2 komentarze:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D