24.12.2014

CHRISTMAS DECORATION + CHRISTMAS EVE/NATKA

Hej :)

Jakby ktoś nie wiedział dzisiaj była wigilia.Jak co rok wieszamy dekoracje świąteczne.Ja powiesiłam kolorowe lampki oraz miałam choineczkę malutką hehe.W tym pośćie też pokaże jak mamy ubraną choinkę w salonie :D

Obudziłam się dzisiaj rano, ponieważ jechałam do sklepu to co kupiłam zobaczycie w poście już niedługo.
Wstaje,podchodzę do okna, a tu nic... Czy wy też nie mieliście śniegu?
O godzinie 10:55 piszę tego posta i słucham sobie Sam Smith'a i próbuje zaplanować jak nagrać filmik hehe.
Jest zima i przerwa świąteczna wolne od szkoły można sobie pospać do godziny 13 oraz siedzieć pod ciepłym kocem i pić gorącą czekoladą.
Potem trzeba wracać do szkoły i wszystkie miłe dni się skończą, ale potem w lutym są ferie zimowe wyjeżdżamy w góry lub zostajemy w domu.











Oraz moja bombka, która ma 8 lat i ani razu nie spadła na ziemie.


Oto choinka w salonie :)






MERRY CHRISTMAS 









3 komentarze:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D