24.12.2014

WELCOME CHRISTMAS / Justa

Święta !!!

Święta... wyglądam przez okno a tu ? Nic. Dosłownie... tak jakby pusto ;c Bez śniegu to nie święta... to nie to samo :c Chociaż wnętrza mieszkań tworzą ten niezwykły świąteczny klimat, który kocham <3 Uwielbiam wieczorami wskoczyć pod kołdrę w długich ciepłych skarpetkach i sweterku, pijąc kakao i słuchając muzyki lub czytając książkę ( tak od niedawna zaczęłam czytać. Jak rozpoczęła się moja historia z książkami opowiem Wam w innym poście ). Zima przede wszystkim kojarzy mi się ze Świętami... narazie zima bez śniegu, ale miejmy nadzieję, że niedługo się pojawi :) No więc na początku wstawię tu kilka zdjęć jak ozdobiłam swój pokój :) P.S. Starajcie się nie zwracać uwagi na napisy na zdjęciach, ponieważ niektóre z nich robiłam wstawiając tymczasem na snapchata :) 



















Powyższe zdjęcia przedstawiają ozdoby świąteczne mojego pokoju :) Teraz wstawiam choinkę, która znajduje się w salonie *-------*





Po prostu kocham święta i tą miłą atmosferę panującą wokół :) Jest to czas, który powinniśmy spędzać w gronie rodzinnym. W gronie, w którym panuję miła, ciepła, świąteczna magia świąt....
 Oczywiście nie obejdzie się bez pomocy rodzicom nad potrawami świątecznymi. Ale nie sprawia mi to większego problemu, gdyż w wolnym czasie lubię postać w kuchni i coś upichcić, a zwłaszcza z satysfakcją, że te potrawy przygotowywane są na wigilię :) Jednak największy problem zdecydowanie mam z kupowaniem prezentów. Lubię dawać bliskim prezenty, ale zazwyczaj nie mam pojęcia co by im się spodobało. Nie mam problemów nad prezentami dla rodziców czy rodzeństwa, ponieważ znam ich bardzo dobrze i raczej wiem z czego byliby zadowoleni :) Gorzej z wybraniem prezentu dla chłopaka, koleżanki czy dla osoby, którą wylosowało się na wigilię klasową. Ale muszę przyznać, że akurat w tym roku planowanie prezentów poszło mi dosyć łatwo i szybko :)




Na dzisiejszy post to wszystko :) Niedługo pojawi się świąteczny filmik na YOUTUBE :) Zapraszam i mam nadzieję, że ten post się podobał :))



WESOŁYCH ŚWIĄT I SZALONEGO SYLWESTRA !!! :) / Pozdrawiam Justa ;**


Zapraszamy na nasze strony społecznościowe, które podane są w kontaktach :)


1 komentarz:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D