19.12.2014

Hello

Hejka tutaj Natka i Justa :)

Możecie nas nie znać ponieważ jesteśmy nowe.
Na dzisiaj mamy filmik dla was z okazji wigilii klasowej i do tego bedzie tez kilka słów o nas :)

Natka:
- Mam na imię Natalia.
-Mam 14 lat.
-Mam młodszego brata.
-Pseudonim wymyśliła moja koleżanka z klasy.
-Też mówią na mnie Natt
-Jestem wielu fandomach.
-Uwielbiam czekolade <3
-Nie lubie ludzi, którzy kłamią mi w oczy.
-Nie lubie wody, ale jak nie ma nic do picia to pije.
-Lubie firmowe rzeczy.




Justa:
-Mam na imię Justyna
- Ale nie lubię jak tak na mnie mówią xd
- Mam 14 lat
- Jestem w trzech fandomach : Little Blackstar, Smiler i Directioner :)
- Mam trzy siostry i brata
- Mam całkiem dużo przyjaciół :*
- Kocham słodycze <3
- Mam dwa psy rasy chichuaua
- Kocham muzykę
- Uwielbiam śpiewać.


Filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=cMXR67vr8Lo

4 komentarze:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D