25.01.2015

Jaka jestem ? / Justa

 Hej! Dzisiejszy post postanowiłam przedstawić Wam w wersji opisującej mnie. Parę faktów o mnie, jaka jestem, co robię w wolnym czasie itp... Niemal każdy opublikowany post pisałam późnym wieczorem, gdyż tylko wtedy znajduję wolny czas. Tym razem jest podobnie. Godzina 1 w nocy, a ja siedzę już od kilkunastu minut na laptopie...

 Co zajmuje mi większość mojego dnia ? Szkoła ( niedługo w końcu ferie )... Teraz mam trochę wolnego czasu, ponieważ jest wystawianie ocen. Dlatego też nauczyciele nie robią aż tak dużo sprawdzianów, kartkówek ani nie zadają też tak dużo do domu. Więc każdy chyba spędza większość swojego czasu tak jak ja, czyli szkoła i nauka.

 Czynności, które lubię wykonywać i robię dosyć często to śpiew, słuchanie muzyki, nagrywanie filmików, robienie zdjęć, spotykanie się ze znajomymi, zakupy, oraz przesiadywanie w internecie. Standardowo jest to fb, ask, instagram i snapchat.
Większość osób wie, że moim hobby jest śpiewanie. Robię to dosyć często, a w domu bez przerwy. Puszczam muzykę i poprostu śpiewam. Dużo osób spędza również swój czas przed telewizorem, ale nie ja. Poprostu znudziło mi się to, a oglądanie telewizji nie sprawia mi żadnej frajdy. Jeżeli mam już obejrzeć coś ze znajomymi to jest to jakiś horror, rzadziej komedia. Czasem udajemy się do kina, gdyż osobiście wolę obejrzeć coś w kinie niż w telewizji.

Jaka jestem ? Lubię poznawać nowe osoby. Czasem jestem nieśmiała, ale to tylko chwilowe. Oczywiście asertywność jest najważniejsza. Strasznie nie lubię jak ktoś mi rozkazuje. Denerwuje mnie to. Wolę jak ktoś spyta, poprosi. Nie znoszę też kłótni. Zazwyczaj wolę rozwiązywać problemy spokojnie, ale gdy ktoś robi wszystko, aby mnie zdenerwować lub doprowadzić do kłótni bronie się i używam takich samych sposobów.

Kilka FAQ o mnie :
- Justyna
- Nie lubię swojego imienia, dlatego większość mówi na mnie w zdrobnieniu, czyli Justa
- Mam rocznikowo 15 lat
- Chodzę do 2 klasy gimnazjum
- Mam dosyć dużo przyjaciół, ale najlepszą przyjaciółką jest Natka, gdyż praktycznie wszystko robimy razem i zawsze się siebie trzymamy
- Z Natką chodzimy do tej samej klasy i zazwyczaj razem siedzimy w ławce
- Kocham swoje paznokcie
- Mam mnóstwo lakierów do paznokci
- Mam dwa pieski tej samej rasy
- Ostatnio dosyć długo śpię
- Około tydzień temu zaczęłam trochę ćwiczyć
- Kocham rap
- Jestem naturalną brunetką
- Dwa razy farbowałam włosy ; raz na kolor wiśniowy, aktualnie mam kolor czarny

Parę zdjęć :
















1 komentarz:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D