18.01.2015

Co mnie skłoniło do... /Natka

Heyka :) Tu Natka w dzisiejszym poście dowiecie się co mnie skłoniło do śpiewania w... języku Angielskim.

Parę lat temu poleciałam do Anglii zamieszkać miałam zaledwie 7 lat i nie umiałam języka, lecz po kilku tygodniach nauczyłam się go bardzo szybko.Umiałam się dogadać z ludzmi z mojej szkoły i nie uwierzycie chodziłam do Katolickiej tak to prawda nie zmyślam, ale odeszłam od tematu haha.Moimi pierwszymi piosenkami, które usłyszałam po angielsku była to tylko jedna piosenka, którą na początku zrozumiałam:
Bardzo ją uwielbiałam, aż do dzisiaj :)

W wieku 8 lat juz śpiewałam różne piosenki na playstation 2 były takie gry do śpiewania zawsze, ale to zawsze śpiewałam te piosenki.Jaby ktoś nie wiedział gra nazywała się Singstar.

Piosenka jest z 2008 roku.
Piosenka jest z 2008 roku.
Piosenka z 2008 roku.

W wieku 9 lat założyłam konto na KaraokeParty miałam i mam nadal śmieszną nazwe, poniewaz jest to imie takiego chłopaka z filmu Stand By Me.
Od tej piosenki zostałam Swiftie.

Potem w wieku 10 lat zaczełam regularnie śpiewać po Angielsku.

To by było na tyle :)

Mamy dla was z Justą filmik Q & A.Pytania sa z naszego starego bloga.


Do zobaczenia ;)








1 komentarz:

  1. OMG we have the same taste to the music <3 I love you already :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D