9.01.2015

MOJA LISTA ' MUST HAVE ' / Justa

Moja zimowa lista ' Must have '


Już w niektórych miejscach za oknem pojawił się śnieg... nareszcie. Czy tylko ja na niego czekałam ? Święta obyły się bez tego białego puchu, który wreszcie zaczyna dawać owe znaki. Co prawda ten 'śnieg' jednego dnia się pojawia, w nocy topnieje, później pełno kałuż po czym znowu śnieg pada... Mam nadzieję, że niedługo śnieg zostanie z nami na dłuższą chwilę tak, abym mogła wypaść z Natką na jakąś zimową sesję zdjęciową. 
Za jakiś miesiąc mamy ferie zimowe, dokładniej od 16 lutego. Chociaż prawdę mówiąc przerwę świąteczną mieliśmy długo, gdyż aż do 7 stycznia.  Od razu po powrocie do szkoły całe nasze gimnazjum przystąpiło do próbnych testów gimnazjalnych kompetencji. Trwały one trzy dni, mianowicie od 7 do dzisiaj, czyli 9 stycznia. Pierwszy dzień z języka polskiego, a dalsze z matematyki i języków obcych. My z Natką wybrałyśmy język angielski. W poniedziałek czeka nas jeszcze ostatni test składający się z historii, WOS'U i zajęć przyrodniczych. 



Teraz przechodzę do głównego tematu tego postu, czyli moja zimowa lista ' Must have '. Mianowicie lista rzeczy, które muszę mieć na zimę. 


1. Kurtka 'parka' :

2. Komin :


3. Rękawiczki 'kocie łapki' :


4. Czapka zimowa : 



5. Różne ( np. stylizacje ) :














To narazie tyle. Tylko na jednym z tych zdjęć widać śnieg, gdyż nie miałam jeszcze okazji porobić więcej zdjęć zimowych ani udać się na jakąś sesję z Natką. Mam nadzieję, że nareszcie spadnie stały śnieg, a ja będę miała okazję zaplanować kilka wypadów, by przy okazji porobić fajne zdjęcia. 
To na tyle :) Mam nadzieję, że post się podobał :))

Pozdrawiam, Justa :)





1 komentarz:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D