14.02.2015

Co jest w mojej kosmetyczce and 'Valentines Day' / Justa

Co znajduję się w mojej kosmetyczce :)

Valentines Day 

Hej ! [Od razu wspomnę, że post pisałam rano, a dodałam go dopiero pod wieczór, więc większość czynności jest określona w czasie przyszłym, czyli co dopiero zamierzałam zrobić. Z kolei filmik na YT pojawi się bardzo późnym wieczorem bądź jutro]. 

Postanowiłam również sama nagrać filmik o czymś co lubię :) Otóż jest to filmik o kosmetykach. Wybrałam jedną z moich podręcznych kosmetyczek i postanowiłam pokazać Wam znajdujące się w niej produkty różnych linii kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Zdecydowałam się na ten temat ponieważ uważam, że pasuję do dzisiejszego dnia, czyli Walentynek. Mianowicie dla większości dziewczyn i kobiet w tym dniu ważny jest jej image, z którego wyróżnia się też makijaż. Nie przedłużając życzę wszystkim zakochanym romantycznych, niezwykłych i niezapomnianych walentynek. I mam nadzieję, że dla singli też będzie to jakiś miły, udany, być może ciekawie spędzony dzień :)
Ja akurat postawię na lazy day, tzn leniwy dzień spędzony w łóżku, przed laptopem, objadając się słodyczami. Równie dobrze mogłabym pójść na spacer w te ładną pogodę, ale pierwszy dzień ferii postanowiłam spędzić właśnie tak.
Wkrótce pojawi się mój kolejny, tym razem dłuższy post na temat ferii zimowych. 
To na tyle :)

Pozdrawiam i zapraszam na filmik, który wkrótce pojawi się na naszym kanale YouTube :* / Justa

1 komentarz:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D