7.03.2015

Runaway / Natka



Hey tu Natka :) Dawno tu mnie nie było.Ostatni post napisałam gdzieś na początku lutego.Był to Winter Lookbook.Nie miałam czasu oraz musiałam przemyśleć niektóre sprawy.

Ale nie o tym post.Dzisiejszy post poświecę mojej ulubionej piosence oraz może, która mnie opisuje coś jest w niej wspólnego ze mną.W tekście chodzi, że ktoś chce uciec od jakiegoś miejsca.Troszeczkę jest podobna do mnie bo czasami mam takie dni, że chce uciec chodzi również o moje samopoczucie i jak się czuję w tym miejscu.

Czasami ludzie w towarzystwie swoich przyjaciół również czują się nieswojo.Oni mają swoje tematy, a my? Nie wiemy o co chodzi.Jesteśmy swoim świecie.Również nie wiemy co nam chodzi po naszej głowie.

Jak rozmawiamy z nimi często mówimy tego czego nie chcemy.Pamiętajcie, że na początku się myśli, a potem się mówi.

Uwielbiam tę piosenkę, ponieważ ma wiele cech, które są prawie takie same jak moje.

A na koniec tak jakby sprawozdanie co robiłam we ferie :)

W pierwszym tygodniu pojechałam do mojego wuja co mieszka razem z ciocią i kuzynami.Pomagałam i spędzałam czas z najmłodszym kuzynem co w tym roku kończy 4 latka.Oczywiście nie mogło zabraknąć spaceru na Piaski.









W drugim tygodniu spędziłam go w domu oraz odbiór książek od mojej przyjaciółki Weroniki (pozdrawiam <3)

Oto mój post na dzisiaj do zobaczenia za tydzień w tym samym dniu :)


Natka :*




6 komentarzy:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D