6.03.2015

'' Three meters above the sky " , '' Tres metros sobre el cielo " / Justa

'' Trzy metry nad niebem ". Tak właśnie brzmi przetłumaczony na język polski tytuł zapewne znanego Wam filmu. Jest to melodramat z 2010 roku, aczkolwiek nadal cieszy się swoją popularnością. Muszę przyznać iż minęło już 5 lat od wyjścia tego filmu, ja obejrzałam go całkiem niedawno. Jest to chyba najpiękniejszy film jaki oglądałam. Strasznie mi się spodobał i wspominam go do teraz, polecając znajomym. Jest to film opowiadający o ludziach zupełnie się od siebie różniących. Mimo to połączyła ich miłość. Babi jest spokojną studentką. Natomiast Hache porywczym i odważnym motocyklistą. Między nimi narodzi się niekonwencjonalna miłość opatrzona walką większą niż się spodziewali. Jeśli ktoś nie miał okazji, aby zobaczyć ten film zachęcam do oglądania.




Tu załączam Wam link do zwiastunu filmu. W tle jest piosenka, która pojawiła się w jednej ze scen, oraz bardzo mnie zauroczyła:

https://www.youtube.com/watch?v=2Canx-l2Xew
Oryginalny tytuł piosenki: Dorian - La tormenta de arena

Pierwsza część " Trzy metry nad niebem " bardzo mnie wciągnęła i postanowiłam obejrzeć kontynuację tego filmu noszącą tytuł " Sólo quiero que " czyli " Tylko Ciebie chcę ". Pojawił się on w 2012 roku i jest równie zaskakującym oraz trzymającym w napięciu filmem. 
Z trzecią częścią filmu o tytule " Dime Hache " czyli " Mów mi Hache " jest bardzo mieszana historia. Film miał się pojawić w 2014 roku, aczkolwiek osobiście nie słyszałam nic więcej o tej trzeciej części. Szukałam informacji na ten temat i większość osób mówiło/pisało, że kolejna kontynuacja się jeszcze nie pojawiła, a w internecie są podane jakieś fałszywe bądź płatne linki. Nie wiem co jest prawdą, więc na temat się nie wypowiem.
Nagle dzieje się coś...
Coś się uruchamia... i w tym momencie wiesz że coś się zmieni...
I w tym momencie zdajesz sobie sprawę że wszystko zdarza się tylko raz...
Następnie okazuje się że to wszystko zdarza się tylko jeden raz, i że nigdy więcej nie poczujesz tego samego.
ze już nigdy nie będziesz trzy metry ponad niebem
Tak czy inaczej dwie części są napewno, więc zachęcam do oglądania :) Mam nadzieję, że post się podobał.
Pozdrawiam, Justa :*

3 komentarze:

Serdecznie zapraszamy do komentowania :D